ORDER/BELI
TERMA DAN SYARAT
PEMBELIAN
(Jika anda tidak
bersetuju dengan syarat dan terma ini, mohon untuk tidak berurusniaga dengan
kami. Harap maklum)
-NO AKAUN PEMBAYARAN
SILA SCROLL KE BAWAH-
SILA FAHAMI DAN BACA
TERMA/SYARAT PEMBELIAN TERLEBIH DAHULU-
1. Untuk pembeli yang
serius sahaja.
2. Tiada reserve.
Mereka yang bayar dulu, akan didahulukan.
3. Tiada pemulangan
wang bagi mereka yang membatalkan pesanan selepas pembayaran dibuat.
4. Pihak kami tidak
akan bertanggungjawab sekiranya produk rosak, hilang atau tidak diterima
pelanggan selepas pengesahan penghantaran telah dibuat akibat kecuaian pihak
ke-3 (POS LAJU) dan pihak anda sendiri (tiada di rumah ketika Pos Laju datang,
salah alamat, penerimaan ditandatangani oleh orang lain seperti kawan, jiran,
pihak kolej/pejabat).
5. Kami hanya
menggunakan perkhidmatan POS LAJU untuk urusan penghantaran dan hanya urusniaga
di dalam Malaysia sahaja (mohon maaf, tiada penghantaran untuk negara2 lain)
6. Masa pengeposan
adalah waktu petang setiap hari bekerja (ini bermakna pembayaran yang dibuat
pada hari tersebut sebelum jam 2.00 petang akan dipos pada hari yang sama
tetapi selepas itu berkemungkinan besar akan dipos pada keesokan hari pula)
7. Pertukaran
produk/pesanan pada saat2 akhir selepas pembungkusan dibuat adalah tidak
dilayan (ini menimbulkan masalah kerana kebanyakan parcel dibungkus dalam
plastik prabayar Pos Laju).
8. Penghantaran juga
hanya akan dibuat selepas pembayaran diterima sudah disahkan (transfer dari acc
bank lain mengambil masa 1-3 hari bekerja untuk disahkan/dikreditkan pihak
bank).
9. Pihak kami juga
tidak akan bertanggungjawab atas segala risiko, masalah, kesan/akibat dari
penggunaan produk2 jualan kami. Jadi sila pastikan anda membeli dengan kerelaan
hati, tiada sebarang paksaan dari pihak kami.
10. Terma dan syarat
ini mungkin diubah atau ditambah dari masa ke semasa bertujuan untuk memudahkan
urusan antara pelanggan dan kami.
PERHATIAN:
-Sebagai pembeli/pengguna,
anda dinasihatkan memahami dan membaca maklumat berkaitan produk dengan lebih
lanjut dengan merujuk kepada entry yang berkaitan, terutama nya tentang cara
penggunaan/pengambilan yang betul, kesan awal pengambilan produk atau info2
penting lain yang sudah diterangkan selengkapnya di blog ini.
-Hotline sms kami
tidak mampu melayan/menjawab kesemua sms2 bertanyakan hal2 yang sebegini yang
terlalu banyak diterima.
Anda hanya perlu sms
jika ingin bertanya tentang stok produk dan untuk pemberitahuan pembayaran
telah dibuat. Selain daripada ini atau untuk sebarang pertanyaan lain sila guna
kemudahan email/inbox di FB. Harap maklum.
JIKA BERSETUJU DENGAN
TERMA DAN SYARAT DI ATAS, BOLEH MELAKUKAN PROSES PEMBAYARAN MENERUSI:
CIMB : 7050829686 CHE NORHASNIDA BINTI CHE RIPIN
MYBANK : 156012210090
CHE NORHASNIDA BINTI CHE RIPIN
Sila bank in
secukupnya atau lebih (kerana ATM tidak menerima nilai wang kecil : baki akan
dipulangkan). Selepas bank in sila attach bukti/slip bayaran ke email kami,
nieda4655@gmail.com
atau SMS/inbox FB
kepada kami maklumat berikut: nama bank, tarikh, masa, jumlah, jenis/set produk
dan maklumat peribadi untuk penghantaran- nama, alamat, no.telefon penerima ke
talian hotline kami, 019-3744655 (sila SMS / WhatsApp sahaja).
Contoh SMS atau cara
hantar pesanan ke inbox FB (ringkas tapi padat dan tepat): Sila jangan SMS
detail peribadi sebelum bayaran dibuat. Maklumat yang tidak lengkap tidak akan
dilayan.
CIMB, 1 SEPT,
11:32PM, RM300, 1 SET TABITA EXCLUSIVE, JULIANA, KAMPUNG JINTAN CHETOK, 17060
PASIR MAS, 012-1234567
Kami akan menyemak
pembayaran anda dan pengesahan akan dibuat secepat mungkin. Pengeposan hanya
akan dibuat apabila pembayaran disahkan dan maklumat lengkap diterima. Sila
simpan bukti pembayaran yang anda lakukan untuk semakan semula jika berlaku
sebarang kekeliruan. No. tracking pengeposan boleh disemak di blog ini sebaik
sahaja produk sudah dipos.
KLIK UNTUK SEMAKAN PENGEPOSAN ANDA DI SINI.
WAKTU URUSNIAGA 11
PAGI HINGGA 10 MALAM setiap hari.
Pengeposan dibuat
setiap awal pagi hari bekerja.
Terima kasih.
019-3744655 (nieda)
Tiada ulasan:
Catat Ulasan